Kan denna skoldagen bli bättre med bara 1 lektion men ändå stannar man kvar i skolan till 15 när man slutade 10 bara för att vara med mina underbara vänner och vi hade de fett skoj för den delen.

Sen så va jag tvungen att spela in till våran CD skiva som vi ska göra med alla låtar från showen om ni kommer ihåg.

Sedan vid 17 tiden begav några från klassen + bästa jag till Björkäng för att prata och presentera den skolan de nya sjuorna ska börja i och de va föräldrar som vi fick träffa.

De började med att några stod vid dörren och hälsade välkomna och några andra stod vid drickorna för att serveea och jag stod i mellan.
Sedan gick man runt och snackade lite och sen sp skulle de in till AULAN där de har en scen och ett piano då jag fick sitta och spela något av mitt eget som jag har gjort medans de kom in och när alla var på plats fick jag gå upp på scenen och presentera mig själv och Rektorn. ooosv....

Men jag har haft en sjukt grym dag och imorgon taggar man inför ler fotboll (:




Kommentera

Publiceras ej